Kalo kamo Gangsta+Sopan+Comeeii+Cool.. Sila klik sini (^_*)

12 October 2011

"Jujur Takkan Melupakan Mu"


ASSALAMUALAIKUM

Oke, tetiba mud jiwang menjelma malam-malam gini.. huhu
Nak dedicate dis special words to him..
Actually, bukan words sangat laa..
COPYRIGHT lagu JUJUR TAKKAN MELUPAKAN MU by ELLA..
Walaupon ako tawu dye takkan view blog ako nih..
Just wanna let him to know what is exactly in my mind at dis moment..
And hope he will understand and can make a gud decision for his life forever..
(Ek? Btooii kew ape ako mencarut nih? Lantak laa.. Ade ako kisah?? haha)

.."Kamo bahagia, sy juge turut bahagia.. InsyALLAH"..

Duhai kekasih pujaan hatiku,
Dapatkah kau memberi ku satu arti,
Sedikit rasa yang bisa ku mengerti,
Bukan sumpah atau janji..

Buktikanlah bila kau ada cinta,
Setulus hatimu bisa menerima,
Sebatas kejujuran yang kau miliki,
Bukan sekadar bersama..

Jujurlah padaku, 
Bila kau tak lagi cinta,
Tinggalkan lah aku,
 Bila tak mungkin bersama,
Jauhi diriku, 
Lupakanlah aku..

Jujurlah padaku, 
Bila kau tak lagi cinta,
Tinggalkan lah aku,
 Bila tak mungkin bersama,
Jauhi diriku, 
Lupakanlah aku,
Selamanya..

Terindah lagu yang terindah,
Sengaja aku cipta,
Untukmu yang terindah,
Semoga dapat meluluhkan,
Segala keraguan,
Semoga dapat menghancurkan,
Kerasnya batu prasangka..

Aku takkan melupakanmu,
Takkan meninggalkanmu,
Takkan menduakan cintamu ku bersumpah,
Aku tak ingin mengingkar janji,
Tak ingin menjadi duri,
Tak ingin menjadi api cinta yang membara..
Aku..


I know he love me even one day he will leave me alone :'(

.."Cinta itu tak semestinya memiliki"..
.."Tak memiliki itu tak beerti kalah"..

TUH JEW NAK SHARE!!
HUHU! :(
BABAI!!

4 comments:

  1. alololololo~ letz time reveal everything :)

    ReplyDelete
  2. huuuuuu jwanggg setujuuuuuuu.. ngeh3

    ReplyDelete
  3. A.buah Edja: Yup, true dear.. ;)

    ReplyDelete
  4. Dhiya: Ako an mmg jiwang!! haha

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...