Kalo kamo Gangsta+Sopan+Comeeii+Cool.. Sila klik sini (^_*)

04 March 2015

Makeup by @kakyaambammakeup :)


ASSALAMUALAIKUM

Tetibaa mood rinduu menjelma! Tengok kawan kawan yang baru naik pelamin dan ada pulak yang bakal melangsungkan perkahwinan tidak lama lagi menggerakkan hati kitaa ni untuk tengok balik gambar gambar masa wedding haritu. Bukanlah haritu sangat. Actually dah nak masuk setahun dah. Macam tak percaya je. Hehe.

Ok, untuk resepsi tempohari kitaa memilih MUA yang sangat berbakat. Makeup dia memang tip top dan bagi kitaa boleh dilabelkan sebagai high class makeup setanding dengan MUA MUA professional di luar sana! Alhamdulilah memang makeup resepsi sangat mendapat pujian yang melambung lambung ke awan biru dari kawan kawan, saudara mara dan emak kitaa sendiri! Mak kitaa ni memang jenis fasi sikit bab makeup ni. Tapi haritu memang mak sendiri berpuas hati dengan makeup kitaa.

Ok, jom kitaa belanja gambar sikit :)















So, korang rasa macam mana makeup kitaa? Ok dak? Kitaa sukaa!!
Jadi korang yang masih mencari cari MUA untuk hari bahagia ke, untuk dinner ke, untuk pre-wed photoshoot ke, untuk tunang dan lain lain event boleh follow instagram @kakyaambammakeup or directly whatsApp Kakya ditalian 019-292 8499 :)




When I close & open my eyes it's was perfect!!
Thank you so much Kakya sebab makeup kitaa cecantikss!!
Fefeeling macam retiss kejap masa tu!!
Oh, betapa kitaa merindui moment moment ituuu :')


Ok bai!


Regards: Puan SaniyahAliandra :)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...