Kalo kamo Gangsta+Sopan+Comeeii+Cool.. Sila klik sini (^_*)

16 July 2012

My New Blog Header! Yippieee :)


ASSALAMUALAIKUM

Hye! Hye!
Bilaa dah tak tahu nak buat apa kat opiss.
Dan bilaa mood berblogging pun tibaa.
Benda tak penting pun aku nak update! Haha.


TADAA!!


Apakah? Apakah?
Hahaha. Aku sukaa! Aku sukaa!
Ek? Perlu ker nak cakap satu ayat berulang sampai dua kali?
Pedulilah, janji aku happy! Hehe.

Ok, ini merupakan Header aku yang kedua.
Actually, aku memang tak pandai nak buat header-header nih.
Aku try & error jer, tetibaa jadik pulaks.
Tak menggunakan apa-apa software canggih pun.
Edit kat Instagram Picture cikit, crop dekat Microsoft Picture cikit,
buat frame, words & tambah love-love tuh pulak guna Photoscape.
Berbaloii lah dengan hasilnyaa yang tak seberapa pun.

Tapi aku jeless tengok blogger-blogger yang mempunyai
 Header yang comeeii-comeeii & gempakk-gempakk.
Tapi takpa lah memang aku nak header yang simple-simple jer pun.
Nanti dah pandai cikit aku try buat macam diorang kay. Hihi.

Kalau sebelum nih sesapa yang baca blog aku, 
dia bukak jer terus nampak muka aku kat header.
Tapi sekarang tidak lagi. 
Kena scroll bawah-bawah cikit baru boleh tahu owner blog yang kerdil ini.
Ecehh. Feeling-feeling ramai yang mengenali kau pulaks kan. Hehe.

Apa yang aku nak korang tahu, sepasang mata ini memberi 
seribu satu makna yang tidak siapa pun tahu. Ecehh!
So, hopefully dengan kehadiran Header baru ini tidak menyakitkan 
pandangan mata anda hendaknyaa.Hik!


Thanx for reading.. (^_^) 


TUH JEW NAK SHARE!!
HIK! ;)
BABAI!!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...