Kalo kamo Gangsta+Sopan+Comeeii+Cool.. Sila klik sini (^_*)

24 July 2012

I.N.S.T.A.G.R.A.M :)


ASSALAMUALAIKUM


(Another keychain for car key collection. Love it!)


(Sourvenier from Guangzhou. Tenkiu CDM Kak Sya!)


(Virgin Coconut Oil & Collagen from CATALYST. Suppliment seharian ku!)


(Ondeh-ondeh from my lovely grandmother handmade. Tenkiu nenek!)


(Peneman ku ketika memandu. Emo loves Elmo :))


(Antara koleksi buku yang belum khatam-khatam lagi. Hehe)


(With our gojess mummy to be before her maternity photoshoot :))


(Firework! I really love dis momento. Love them too :))


(My heart is really teken by HIM. Ya ALLAH, permudahkan urusan kami :))


(Me between SpongeBob & Patrick :))


Hello! Hello! :)
Yep. Yep. Demam Instagram melanda aku sekarang.
Dah tengok gambar-gambar di atas.
Sebahagian jep tuh. Lenguh nak letak semua ;p
Ecehh, macam banyak pulaks gambar yang aku dah edit kat situ kan. Hehe.

Dulu, aku macam peliks.
Apa benda natang INSTAGRAM nih?
Rata-rata kat FaceBook aku tengok dok post gambar guna natang nih.
Mula-mula buat tak kisah jep.
Tapi lama-lama rasa nak cari pulaks.
Well, aku memang ketinggalan zaman sikit.
Orang lain dah lama guna, aku baru terhegeh-hegeh nak try. Kikiki.

Finally, aku dah jumpa & itulah antara hasil-hasilnya. Hihi.
Seronok lah jugak melayan natang nih.
Boleh hilang kan buhsan. Syok jugak. Hee.

Cuma banyak lagi yang aku nak kena explore.
Take time sikit. Lama-lama nanti pasti ok.
Now, buat yang basic-basic jer dulu.
Tapi jeless tengok mereka-mereka yang edit gambaa cantik-cantik!
Ceh, terasa macam photographer profesional pulak,
bila tengok hasil-hasil editing yang aku dah buat.
Haha. Padahal simple-simple jep pon.

Hah, yang specialnya INSTAGRAM nih kan.
Dia siap ada follower & kita boleh follow kawan-kawan lain
yang guna application nih jugak.
Pastu boleh main like-like gambar. Komen-komen gambar. Menarik kowt!
Satu benda baru yang aku belajar. Awesome! :)

So, korang-korang yang guna application nih
jangan segan silu follow aku yep.
Jom! Jom!


Thanx for reading.. (^_^) 


TUH JEW NAK SHARE!!
HIK! ;)
BABAI!!


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...