Kalo kamo Gangsta+Sopan+Comeeii+Cool.. Sila klik sini (^_*)

16 July 2012

Student LIFE make me CRAZIEYY !


ASSLAMUALAIKUM


Fuh. Fuh. Fuh.
Berhabuk da blog aku ni. Ekekeke.
Maaf sebab dah lama sangat tak update.
Ecehh, macam ramai pulak followers aku kan. Hehe.

Almost three months jugak rasanyaa aku tak update kat sini.
Hurm, kenapa yer?
Sebenar-benarnyaa aku malas! Sangat malas! Haha.
Nak berblogger ni pon kena ada mud.
Bermusim juga macam derian. Hehe.

According to my Post Titlle. 
Ecehh, al-maklumlah last weekend baru masuk class "Oh, My English!". Hihi.
Sedar tak sedar, first sem aku kat UTM Space dah pun berakhir.
Weyy! Baru first sem weyy! Baru first year weyy!
Empat tahun lagi nak setelkan degree! Lama lagi tuh!
Really make me CRAZIEY!! Huhu.

Secara keseluruhannya, first sem aku lulus tanpa fail sebarang payperrr!
Alhamdulilah, syukur sangat-sangat.
Tapi pointer amatlah mengecewakan. 
Tak layak nak dibandingkan dengan pointer masa kat poly dulu.
Isk. Sedeyy! Tapi.....

Orang kata: 
"Kalau degree, kau dah lulus pun kira bersyukur lah".

Yup, kata-kata itu tersangatt lah betul.
Tambah-tambah untuk student space macam aku yang masih belum berkahwin ni.
Mana lagi nak kerja, nak pergi class, nak enjoy-enjoy, nak ngedate, 
nak pergi kenduri kahwin member-menber. Hai, time-time ni laa banyak halnyaa.
Isk. Really make me CRAZIEY!! Haha.

Ni belum kahwin, kalau dah kawin sok tak tahu la macam mana.
Mana nak layann laki lagi, nak masak lagi,
nak kemas rumah lagi, nak basuh baju lagi.
Kalau dah ada anak? Isk. Isk. Isk.
Salute springg aku dekat clasmate-classmate yang dah kawin
& yang dah ada anak. Kalian memang tabah!!

Cuba bayangkan, cuba bayangkan.....
Really make me CRAZIEY! Hehe.

Weekend aku sekarang memang sangat-sangat pack.
Aku dah tak boleh nak enjoy-enjoy sangat macam before.
Tapi kadang-kadang hati kering jugak.
Datang kepala gilaa, aku rasa nak ponteng, aku ponteng jep.
Dulu time sekolah skema, tak pernah buat nakal.
Nak ponteng kelass pon rasa sangat berdosa.
Tapi sekarang, semakin berani.
Sebenarnya bestt jugak ponteng kelass tahu?. Hehe.
Tapi tak boleh buat selalu, nanti tak dapat masuk final exam pulak.

Now, aku tengah tabahkan hati melalui short sem
yang sangat-sangat singkat masanyaa.
Alhamdulilah, kelass yang aku dapat semuanya besstt & happening.
Lecturer pun besstt jugak. Kasi lepas kelass awal jugak.
Takda nak ikut schedule sangat kelass sampai sepuluh malam.
Tapi, bila lepas awal sendiri maun ingatlah kan.
Pembelajaran non-stop, kalau break pun lima minit jep camtu.
Tapi aku tetap rinduu kan enviroment my real class. Huhu

Ok! Ok! Kena kuatkan hati.
Harus lebih bersemangat untuk sem-sem yang akan datang ok!
Bashaaa! Bashaaa! Bashaaa!




 CRAZIEY! CRAZIEY! CRAZIEY! :)

Thanx for reading.. (^_^) 


TUH JEW NAK SHARE!!
HIK! ;)
BABAI!!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...