Kalo kamo Gangsta+Sopan+Comeeii+Cool.. Sila klik sini (^_*)

12 September 2012

Missing Her :(

ASSALAMUALAIKUM

Benar bagai dikata,
"Bilaa kita dah hilang sesuatu, baru kita tahu erti nak menghargai"

Bukan hanya untuk sesama insan,
tetapi sesuai digunakan untuk kebendaan juga.

Sumpah!!
Aku rinduu dekat Galaxy SII aku tuh.
Susah betul aku sekarang.
Aku dah susah nak ber "facebook".
Susah nak amik-amik gambar.
Susah nak edit-edit gambar,
 sebab dalam tuh macam-macam software aku dah download.
Aku terpaksa lupakan kegilaan aku terhadap "instagram".
Terpaksa juga lupakan untuk ber "Whats app".
And the worst part ialah,
abis semua contact number yang ada dalam tuh hilang!!
Abis gambar-gambar kenangan semua hilang!!
Arghhhh, stress betul!!

Tula, dulu aku tak pandai nak menghargai.
Jatuh sana, jatuh sini.
Macam barang mainan jew pulak an.
Tapi bukan aku sengaja pun. Huhu.

Now, dia dah hang.
Tak boleh nak on langsung :(

Rindunyee nak pakai casing
"Lilo & Stitch" kaler pink nih :(

Serius, SII memang terbaek bila kau pandai nak menggunakannya.
Jangan jadi cam aku, dah berbulan guna baru
terhegeh-hegeh nak explore sana sini cane nak guna SII nih.
Oh! Sungguh menyesal :(




Oh! inilah dia yang aku rindukan sangatt tuh!
Cecepat laa sembuh yer baby :(


Thanx for reading.. (^_^) 


TUH JEW NAK SHARE!!
HIK! ;)
BABAI!!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...