Kalo kamo Gangsta+Sopan+Comeeii+Cool.. Sila klik sini (^_*)

19 September 2012

W.A.T.A.N.i.A.H :)

ASSALAMUALAIKUM


Aku excited sebab adik lelaki aku (AFIQ) dapat pergi PLKN.
Dulu lepas sekolah aku teringin sangat nak pergi.
Tapi malangnya nama aku tak terpilih pun.
Sedey betul. Budak-budak yang tak nak pergi dapat pulak.
Pelik betul aku.

Tadi aku tengok-tengok gambar lama.
Then aku terjumpa gambar-gambar ini.
















Hah, itulah aku.
Sekitar tahun 2007.
Percaya atau tidak bukti dah ada depan mata.
Hehe.

Antara kenangan yang tak dapat aku lupakan jugak.
Memang memenatkan.
Mencabar fizikal & minda.
Tambah-tambah keadaan fizikal aku yang kecik nih.
Nak kena kendong beg askar lagi bila masuk hutan.
Nak kena bawak M16 lagi. Beratlah jugak.
Kasut besar. Boot besar.
Baju besar. Uniform besar.
Dah macam sarung guni bila aku pakai. Haha.

Berpanas, berhujan, bernyamuk.
Kenangan betul. Kalau dapat peluang memang nak join lagi.
Tapi sekarang nih, masa sangat full.
Tak salah nak mencuba.
Aktiviti sihat daripada melepak tak tentu halakan :)



Masa nih, pakai cani dah rasa cunn sangatttt. Haha.
Sebulan jew aku duduk dalam tuh tapi muka aku dah burn cani ;p


Thanx for reading.. (^_^) 


TUH JEW NAK SHARE!!
HIK! ;)
BABAI!!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...