Kalo kamo Gangsta+Sopan+Comeeii+Cool.. Sila klik sini (^_*)

05 December 2012

Congratulation Dhiya & Suriya :)

ASSALAMUALAIKUM

 02/12/2012
Aku suke date tuh.
Bagi aku date tuh cantikss.
Ok, entry nih bukan nak cite psl date tuh yer.

Actually, date tuh merupakan hari bahagia buat
dua orang sahabat baik aku iaitu Dhiya & Suriya.
Hari persandingan mereka bersama insan yg mereka cintai.
Seyess, aku rasa hiba & sebak melihat mereka.
Dulu mereka penah terluka & kecewa.
Tapi kini, bahagia milik mereka & moga ia kekal abadi.
Amin.

Aku dah lame betul tak attend wedding kawan-kawan aku.
Disebabkan kekangan masa & class dihujung minggu.
Terkilan jugak sebenarnya. Tapi nak buat mcm mana an.
Kepada kawan-kawan yg aku tak dapat dtg wedding korang,
aku mintak maaf sangat-sangat yer.
Ape pon aku doakan korang semua bahagia till jannah,
insyALLAH & dapat anak yg comel-comel ok!


 Aku & Ajim. Lame sungguh tak jmp budak nih
and lucky dye ade, kalo tak aku keseorangan.
Yg plg penting aku sukeeee gambooooo nih. Hik ;p


Buat sahabat aku DHIYA FARHANA:
Finally kau dah bergelar isteri yg sah kepada En. Aizat.
Jujur aku katakan, aku sebak tyme tuh.
Alhamdulilah, doa kau termakbul.
Terlalu byk dugaan maha hebat yg kau lalui.
Tapi kau tabah, kuat & sabar.
Dan akhirnya, kebahagian itu milik kau kawan.
Wedding kau mmg curlass beb.
Jaga husband kau baik-baik yer.
Cepat-cepat dapat baby ok!
Doakan utk aku taw. Hehe.
Friendship lasting forever ya!
Happy forever jugak!
Lastly but not least, sowie tak dpt jadi pengapit kau.
Aku dah bersara dah jadi pengapit. Hik ;p

 Sukee tengok baju Dhiya! Cantikss sangat!
Wedding dye mmg perfect!


 Inilah dye DHIYA & AIZAT :)


Amik berkat. Yg sebelah aku tuh taun depan nak naik pelamin da.


My ex-bos yg kini merupakan bos Dhiya. Hehe


Buat sahabat aku SURIYA AFRA:
Finally kau dah bergelar isteri yg sah kepada En. Wazi.
Tahniah buat kau. 
Byk jugak dugaan utk kau.
Tapi akhirnya semuanya dah berakhir.
ALLAH gantikan yg lebih baik utk kau.
Aku doakan kau bahagia & gembira sehingga akhir hayat.
Semoga persahabatan kite jugak akn kekal smp bila-bila.
 Sayang kau!!


 Kau cantik! Aku jelesss! Haha


 Dengan Suriya, slim ok dye!


Pelamin anganku musnah. Pelamin aku, bukan Suriya. Hehe


Gambaa akuuuu :)

Mukee kekenyangan ;)


Comel kan? Bukan aku, tapi booth tuh. Sukee!! Hehe


Last but not least, cantikk tak baju nih?
Finally, dpt jugak pakai baju nih.
New design from YuNia C.O.L.L.E.C.T.i.O.N
and really2 love it!!

Kurus kew aku? Mintak maaf, takde niat nak kurus pon.
Diet pon tidak, ia semulajadi. Hik ;p


Thanx for  reading.. (^_^)


TUH JEW NAK SHARE!!
HIK! ;)
BABAI!!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...