Kalo kamo Gangsta+Sopan+Comeeii+Cool.. Sila klik sini (^_*)

26 December 2012

S.Y.U.K.R.A.N :)

ASSALAMUALAIKUM



Terima kasih kepada mereka yang positif dengan saya.
Kepada mereka yang dah tahu apa yang sedang berlaku,
saya mohon kalian doakan yang baik-baik sahaja.
Moga dengan doa kalian semuanyaa akan kembali seperti sedia kala.
InsyALLAH, amin :)

Terima kasih jugak kepada mereka yang negatif terhadap saya, 
setelah mengetahui apa yang sedang berlaku.
Terima kasih sebab kalian dah buat saya jadi makin kuat.
Saya tak kisah pon apa kalian nak cakap, nak caci 
dan yang sewaktu dengannya. Teruskan lah.
Tapi ingat, hidup ini macam roda.
Satu hari nanti bila kalian berada di tempat saya,
merasai apa yang saya rasa.
Dan pada saat & ketika itu barulah kalian akan faham.

Iye, memang kita boleh halang apa yang bakal terjadi.
Tapi ingat, siapa kita untuk halang takdir yang dah ditetapkan.
Semua yang terjadi ada hikmah yang kita sendiri pon tak tahu apa dia.
So, bukan kita yang berhak nak hukum salah sesama manusia.


AKHIR KATA:




Thanx for reading.. (^_^) 


TUH JEW NAK SHARE!!
HIK! ;)
BABAI!!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...