Kalo kamo Gangsta+Sopan+Comeeii+Cool.. Sila klik sini (^_*)

30 December 2012

Welcome 2013, Gud Bye 2012 :)

ASSALAMUALAIKUM



Pejam celik, pejam celik jew da nak masuk 2013 kan.
Hurm, cepatnyaa laa jam berputar, masa berlalu.
Tak tunggu sesaat pon.

Masuk 2013, umur pon makin meningkat.
Risau hati mak nok. Huhu

Apa pon aku harapkan benda yang baik-baik jew
 yang akan berlaku pada tahun 2013 nih.

Aku tak nak cita pasal azam baru.
Sebab azam lama pon byk yang tak tercapai.
Dari tahun 2011 bawak ke tahun 2012 pon still tak dapat achieve.
Apekah? Huhu.



Ok, sekarang nak cita pasal tahun 2012 dalam hidup aku.
Hurm, terlalu banyak perkara suka & duka.
Silih berganti-ganti macam acara relay 4x100m tuh.
Huhu.

Aku taknak fikir & ingat perkara yang sedih-sedih tuh.
Aku nak ingat perkara yang suka ria jew.
Yang berlalu tuh biar laa berlalu.
Life must go on as usual kan?

Apa yang aku boleh rumuskan,
semakin meningkat usia kau, 
semakin banyak lah dugaan yang kau kena tempuh.
Semakin banyak benda baru yang kau akan jumpa.
Yang kau tak pernah langsung terfikir akan jadi dalam hidup kau.
Itulah yang aku rasaa.

Awal 2012 yang sangat membahagiakan hidup aku.
Tapi pengakhiran dia tak sesempurna yang aku harapkan.
Dua tahun berturut-turut aku rasakan benda yang sama.

Aku percaya, apa pon yang berlaku.
Sama ada perkara yang baik atau kurang baik.
Semuanyaa ada hikmah yang kita sendiri tak tahu apa dia.
Itulah qada & qadar ALLAH s.w.t.
DIA yang tahu apa yang terbaik buat hamba-NYA.

Bagi aku, biarlah masa yang menentukan segala-galanya.
InsyALLAH bahagia itu pasti akan tiba.
But now, i'm just follow the flow
dan mempersiapkan diri ke arah yang lebih baik dari sebelum ini.
Moga aku diberi petunjuk untuk tahun 2013 yang bakal tiba nih.
Buat korang semua, all the bestt ya :)


Thanx for reading.. (^_^) 


TUH JEW NAK SHARE!!
HIK! ;)
BABAI!!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...