Kalo kamo Gangsta+Sopan+Comeeii+Cool.. Sila klik sini (^_*)

09 January 2013

My New Babies!

ASSALAMUALAIKUM

Alhamdulilah. Finally! Ehem-ehem ;p
Bukan nak show off ok! Hee.
Terubat dah hati ini setelah S II aku digantikan dengan Note II.
Berjuta-juta terima kasih buat si pemberi yang sangat-sangat baik hati.
Dan saya sangat-sangat berbesar hati untuk menerimanya. Hik!

Aku tak sempat lagi nak explore secara menyeluruh.
Tetambah bab yang boleh crop-crop gambar tuh.
Disebabkan sebelum nih aku pengguna S II, 
jadi tak lah susah sangat nak guna Note II nih.
Application dye semua lebey kurang sama jew.

Ape yang aku boleh katakan, phone nih sangat-sangat bestt!!
Memang OHSEM gilaa laa!!
Arghhhh!! Tak dapat diluahkan dengan kata-kata.
Nak nangis pon ade. Ek? Tetibaa kan. Haha.

Persoalannya di sini, kenapa aku buat entry nih?
Hah, nih yang aku nak bagi taw nih.
Tapi sebelum tuh jom tengok gambar-gambar kat bawah nih :)


Ini casing ke-3 aku setelah tak sampai seminggu aku guna phone nih.
Dasat kan? Haha.


Wallpaper aku. Buat masa nih, ini yang paling comel aku rasa. Hehe.


WhatsApp background + my pinky keyboard.


Last but not lease, terselit pulak gamba budak itu sebagai lock screen picture.
Ehem-ehem ;p

So, ape yang boleh dirungkaikan melalui gambar-gambar tersebut?
Persoalannya dah kenape semuanyee nak pink?
Dah sejak bila pulak aku suke pink?
Casing kaler pink boleh terima lagi.
Nih dengan keyboard-keyboard pon nak pink.
Dah kenape dengan kau? Hehe

Ok! Bye! :)


Thanx for reading.. (^_^) 


TUH JEW NAK SHARE!!
HIK! ;)
BABAI!!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...