Kalo kamo Gangsta+Sopan+Comeeii+Cool.. Sila klik sini (^_*)

10 January 2013

21 days to go..

ASSALAMUALAIKUM

Hurm. Counting the days. Apekah??Bukan nak tunang ye.
Kawen pon idok lagi.Jangan salah paham ye. Kikiki.

Sebenarnye, hujang bulan nih aku akan bukak braces secara officially. Dari last year lagi doktor cakap nak bukak tapi idok gak lagi.
Tapi kali nih doktor kata confirm dah.

Hurm, aku pakai tak lama pon. Baru setahun dua bulan gitu. Sebenarnya aku excited jugak nak bukak braces nih. Bukanlah tak suka pakai. Aku suka time tak kena ulser jew. Kalo kena ulser, jam tuh jugak aku rasa nak bukak. Huhu. Dye punye sakit tak boleh tahan. Tapi bila doktor cakap nak bukak dah, aku rasa sedih pon ada. Pasti lepas nih aku akan merindui saat-saat ber 'braces'. Banyak dah aku dengar bila diorang bukak braces mesti diorang rindu nak pakai balik.
Adakah ini benar? Huhu

Ape pon hope aku semakin berkeyakinan selepas ini.
InsyALLAH, doakan semuanye baik-baik ye :)


Latest before nak bukak braces end of this month :)


Yg nih tak berapa nak latest. Hehe ;p

Ok! Bye!


Thanx for reading.. (^_^) 


TUH JEW NAK SHARE!!
HIK! ;)
BABAI!!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...