Kalo kamo Gangsta+Sopan+Comeeii+Cool.. Sila klik sini (^_*)

07 January 2013

Istikharah Cinta..

ASSALAMUALAIKUM

Hari tuh aku pegi jenjalan.
Dalam kereta aku terdengar lagu nih.
Kawan aku Mas, suh husband dye kuatkan volume.
Dye ckp lagu nih bestt & sedey.
Aku cube dengar & aku terus sukee.
1st tyme aku dengar, tak pernah dengar pon before nih.
Jadi aku pon korek-korek tanya tajuk dye semua.
Jalan paling senang aku nak dapatkan lagu nih
ialah dengan copy lagu dalam pendrive tuh direct ke phone aku.
Tak payah aku nak search-search kat tenet bagai. Hehe.
Jom aku nak share lirik dye ngan korang.
Nanti korang search sendiri laa kat youtube kalo nak dengar yer :)



Bersaksi cinta diatas cinta
Dalam alunan tasbih ku ini
Menerka hati yang tersembunyi
Berteman dimalam sunyi penuh doa

Sebut nama-MU terukir merdu
Tertulis dalam sajadah cinta
Tetapkan pilihan sebagai teman
Kekal abadi hingga akhir zaman

Istikharah cinta memanggilku
Memohon petunjuk-MU
Satu nama teman setia
Naluriku berkata

Dipenantian luahan rasa
Teguh satu pilihan
Pemenuh separuh nafasku
Dalam mahabbah rindu

DIISTIKHARAH CINTA.....



Lepastu tengah search-search gambar terjumpa pulak buku ini.
Nampak menarik bukan?
Membuatkan aku nak sangat cari buku nih.
Walaupon aku akui yang aku nih spesis manusia yang sangat lembab
bab-bab membaca nih tapi aku suke beli buku.
Kumpul buku tapi bacenyee idak.
Apekah?? Haha.


Thanx for reading.. (^_^) 


TUH JEW NAK SHARE!!
HIK! ;)
BABAI!!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...