Kalo kamo Gangsta+Sopan+Comeeii+Cool.. Sila klik sini (^_*)

26 March 2013

Hye Ahmad :)

ASSALAMUALAIKUM

Abaikan tajuk entry diatas.
Sebetulnya blurr tak tahu nak letak tajuk apa. Hehe

Lama betul tak hupdate blog kesayangan hamba nih.
Seperti sedia maklum, nak hupdate blog nih kena ikut mood.
Ada musim dia. Masa malas memang tak akan hupdate langsung! ;p

Sebenarnya aku nak war-war kan kat sini.
Aku ada bukak kedai kain.
Dekat Lot 110 "Uptown Puchong Permai"
Mai pakat ramai-ramai datang ke kedai kain aku.
Yang mana ada anak bini meh singgah beli kain kat kedai aku & partner aku.
Al-maklumlah, tak lama lagi nak puasa dah maksudnya raya pon tak lama lagi.
Baik beli kain sekarang, nanti lambat-lambat taylor tak amik tempahan da!
Hah, pandai kau jah nak promote kedai kain kau! Ekekeke
Tapi kalau korang taknak beli kain, datang melawat aku pun ok jugak! Hehe


Tak tahu jalan sila lah google. 
Tak pon sila guna gprs kew gps? Haha


Ok! Bye!


Thanx for reading.. (^_^) 


TUH JEW NAK SHARE!!
HIK! ;)
BABAI!!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...